Zadbaj o swój kręgosłup

Tych, którzy spędzają cały dzień w pracy na komputerze lub siedzą, wiedzą we własnym ciele, co jest odczuwać ból w kręgosłupie. Wszyscy wiemy, jak stan kręgosłupa wpływa na zdrowie organizmu w ogóle.

Przygotowaliśmy i zebraliśmy najprostsze i najbardziej efektywne ćwiczenia na plecy, które można zrobić w dowolnym miejscu i jest wygodne dla Ciebie. Tylko musisz mieć gładkie ściany.

ćwiczenia dla zdrowego kręgosłupa

Przejdź do ściany i musisz uruchomić „trzymać” kręgosłup do niego zaczynając od dołu. Przyklej kość ogonową i zachowaj w górnej części pleców wyprostowaną sylwetkę, tak, że go nie pocierać ściany. Stopniowo schodź w dół odcinków pleców przez ścianę. Zachowaj prostą szyję nie zgarbiony jak oni ci wycofania się w ciemieniowej części głowy. Uniknąć wystawienia podbródka do obojczyka. Podczas wykonywania tego ćwiczenia, będziesz czuć nieznaczne rozciąganie w okolicy szyi.

Następnie stań po stronie ściany, opuść ramiona wzdłuż tułowia, z rąk patrząc na ciało. Łokcie należy wziąć powoli, tak, by dotknąć ściany. W tym samym czasie nie przenieś swoich barków lub dotknąć ścian z dolnej części ramion. Powtórz ćwiczenie kilka razy.

Trzymaj się plecami do ściany. Powoli oddzielaj lewe ramię od ściany, tak że tylko dolnej części łopatki jest przymocowane do ściany. Powtórzyć to samo z prawego ramienia.

Ponownie trzymaj się plecami do ściany i lekko ugnij nogi na kolanach, aby obniżyć trochę. Następnie wyginaj plecy. Tak, że kolumna lędźwiowa jest przymocowane do ściany. Większy odcinek można umieścić swoje ręce na biodra i naciśnij przycisk w dół lekko przez prostowanie nogi w tym samym czasie. Wykonuj to ćwiczenie, tylko wtedy, gdy nie powoduje nieprzyjemnego odczucia w talii.

Plecami do ściany należy trzymać w taki sposób, że obcasy są w odległości 35-40 cm od ściany. Lekko ugnij nogi w kolanach i trzymać swoje biodra do ściany. Pamiętaj o tym, że dolna część kręgosłupa powinna być przymocowana do ściany bez powodowania dyskomfortu. Powtórz ćwiczenie kilka razy.

Dla kogo są te ćwiczenia?

Osoby pracujące przy biurku muszą dbać o swój kręgosłup. Prowadzenie własnego biznesu nie powinno wiązać się z rezygnacją ze sportu. Aktywność fizyczna jest bardzo ważna dla zdrowia ogólnego człowieka. W związku z tym pamiętaj, że praca i prowadzenie swojego biznesu jest ważne, ale zdrowie ma się tylko jedno.