Jak się odchudzać, kiedy ma się siedzącą pracę?

Wzmocnienie sportowe utrzymuje i, w stosownych przypadkach, buduje masę mięśniową, która przyspiesza metabolizm, zapobiegając w ten sposób przechowywanie tłuszczu ciała, zwiększa funkcjonalność ciała, i nie może być budowanie nadmiernej ilości mięśni, ale tylko do hartowania ciała. Dobry wygląd podnosi swoje poczucie własnej wartości, wiem co mówię, bo zanim stałem się tym przebojowym HP jakim jestem teraz, to byłem raczej daleki od wzoru fit biznesmena. Cały czas wierzę, że z odchudzaniem jest tak samo jak z prowadzeniem własnego biznesu internetowego (tylko na tym się znam). Ważne są solidne podstawy czyli motywacja oraz wytrwałość w dążeniu do swojego celu. Poniżej opiszę pokrótce swój dzień i swoje zasady, dzięki którym zarówno moje zdrowie jak i mój biznes (HP Polska Dla Biznesu) mają się dobrze. Trzymaj się tego, a schudniesz szybciej niż ci się wydaje.

Dbaj o siebie każdego dnia

Spróbuj jak najbardziej unikać nocnego życia. Osób pracujących na nocną zmianę powinny mieć niestety jedną zasadę – walczyć o utrzymanie swojego zdrowia. Zaleca się jednak nie mieć takiego złego stanu zdrowia ze względu na to, że można zapłacić za to wysoką cenę, a żądać zwrotu możliwie jak najszybciej jest niemożliwe – zdrowie to nie towar. Oczywiście należy unikać palenia i picia napojów alkoholowych. Dieta musi być zawsze pod kontrolą, należy pamiętać, że to, co jesz jest niezwykle ważne. Należy chodzić jak najwięcej pieszo, chodzenia do pracy, zamiast windy, schodów, itp. Poprawna postawa wiąże się nie tylko ze wzmocnieniem mięśni, ale musisz uświadomić sobie, że jest to ważne także podczas siedzenia, stania i chodzenia. Jeśli chce się mieć kontrolę w obszarze mięśni brzucha, które są podstawą do utrzymania pionowej postawy, dlatego warto ćwiczyć mięśnie głębokie. Nie siedź cały dzień. To przede wszystkim problem dla pracy biurowej, ale staraj się chodzić co godzinę, rozciągać lub zmienić pozycję, jeśli jest to możliwe. W biurze HPPolskaDlaBiznesu istnieje możliwość aż godzinnej przerwy na medytacje, jogę albo zajęcia fitness. W mojej firmie wiem, że szczupły i wypoczęty pracownik to dobry i wydajny pracownik. Jeśli chodzi o skórę to najbardziej niebezpieczne jest nadmierne opalanie się, grozi to rakiem skóry, zwanym czerniakiem. Nieuniknione jest powstawanie zmarszczek. Przed nimi zaleca się dietę bogatą w przeciwutleniacze oraz stosowanie ochrony za pomocą filtrów przeciwsłonecznych i kremów nawilżających i nie jest to tylko dla kobiet. Przy okazji zobacz ćwiczenia na wzmocnienie pleców w domu i w biurze.

Siła diety tkwi w jakości żywności

Dieta jest równie ważna, można powiedzieć, że jest flagowym elementem każdego odchudzania. Najbardziej skuteczną żywnością poprawiającą metabolizm są pełnoziarnisty chleb i produkty takie jak brązowy ryż, niskotłuszczowe produkty mleczne, jogurt bez dodatków, a także kurczak lub mięso z indyka, łosoś, siemię lniane, płatki owsiane i oliwy z oliwek, owoce, warzywa, zwłaszcza pomidory, papryka, czosnek, cebula, brokuły, kapusta, marchew, kukurydza, zielona herbata, orzechy. Z drugiej strony, należy unikać fast food, białe pieczywo, słodyczy, słodkich napojów, przekąski typu frytki i chipsy, tłuste mięso, tłuszcze na chleb, wędliny i nie warto kiedykolwiek jeść smażonych, uwodornionego tłuszczu, produkty instant, trochę soli i co najmniej używać pieprzu, chili w proszku. I pamiętaj, najlepiej przyrządzaj samodzielnie swoje posiłki i zabieraj je ze sobą do pracy. Chodzenie na stołówki nie jest najlepszym wyjściem, ponieważ jedzenie tam serwowane jest często z dodatkami, które mogą być przyczyną twojej otyłości.

Nigdy nie można odpuścić sobie bycia aktywnym, zarówno w strefie fizycznej jak i intelektualnej. Zawsze zachowaj swoje nowe cele, odchudzanie, nawet, gdy myślisz, że masz wszystko załatwione i do niczego Cię nie zobowiązuje. Bycie aktywnym oznacza życie pełną piersią. Warto wysiłków na rzecz poprawy środków do końca życia. W sprawności działania jest, że po uruchomieniu z nim i poczuć jej pozytywne efekty, to już chyba nie chcesz skończyć?